Veelgestelde vragen

Is er een na-inschrijving?
Nee, het is niet mogelijk om je nog in te schrijven voor het evenement. Via onze Vraag en Aanbod pagina op de website is het mogelijk om nog kaarten aan te schaffen. Klik hier voor de Vraag en Aanbod pagina.

Kan ik op een andere tijd starten?
Je mag altijd later starten, maar eerder starten is niet mogelijk. Wanneer je in een groep loopt met verschillende starttijden, dan mag je met de gehele groep in een later startvak starten.

Ik heb mijn startpakket niet ontvangen?
Je ontvangt het startpakket ongeveer een week voor het evenement. Wanneer je het startpakket op donderdag 22 december nog niet binnen hebt, kun je contact opnemen met onze Helpdesk via helpdesk@lechampion.nl of 072 – 533 81 36. Mocht het startpakket niet op tijd binnenkomen dan kun je voorafgaand aan het evenement langs onze Helpdesk gaan.

Buitenlandse deelnemers
De enveloppen voor de buitenlandse deelnemers zijn op te halen bij de Helpdesk in de Passenger Terminal Amsterdam.

Kan ik mijn startpakket overdragen?
Vanaf dinsdag 13 december is het mogelijk om via je persoonlijke account je startnummer over te dragen aan een nieuwe deelnemer. Let op! De mailing en het startpakket wordt naar de vorige deelnemers gestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist overdragen van het startpakket.

Helpdesk
Voor vragen kun je de afdeling helpdesk bereiken van maandag 19 t/m vrijdag 23 december via telefoonnummer 072- 532 27 29 of via e-mail adres helpdesk@lechampion.nl.

Mis niets en ontvang het laatste wandelnieuws

Schrijf je in voor de nieuwsbrief